+ Pelanowski, Chmielewski, CP, MM-Ap, Wr贸blewski, Lourdes, Fatima, itp.
! maryjno艣膰 wymy艣lona aby przes艂oni膰 Szechin臋 SHIKAINYAH!!!! Proste.
• Czy on wierzy艂 bardziej w Maryj臋 czy w Ducha 艢wi臋tego?? Dlaczego by艂 pochodzenia 偶ydowskiego (w ½ ?) a nie wzywa艂 hebrajskich Imion Elohim: YAHWEH...? Ani nawet okre艣lenia HaShem (przedimek „Ha” + „Imi臋”), Adonai (=Pan).
• A ten drugi, chce hebrajczyk贸w nawraca膰 i islamit贸w, a nawet znaku YAHSHUA Syna Cz艂owieczego nie ma w nawyku wbrew deklaracjom poprawnie czyni膰, a co dopiero rzeczy g艂贸wniejsze?
• Przez analogi臋, i tamten z Poznania, kt贸rego funkcyjno艣ci膮 jest chyba tylko dosprz臋ganie systemu.
Widzi z艂e rzeczy w ko艣ciele ale sam nie ma klarownej jasnej wiary.
Czym si臋 r贸偶ni od innych np. z FSSP(X).
Dla mnie ju偶 ten kram objawie艅 nie ma znaczenia
Nie rozumiem ju偶 ich, nie przyjmuj臋, zawieraj膮 tyle sprzeczno艣ci 偶e g艂owa ma艂a. A j臋zyk ich by艂 mylny i sugestywny w z艂ym kierunku, a nie dobrym.
YAHSHUA a偶eby ustanowi艂 Eucharysti臋 (–wg rozumienia ich…) musia艂by je艣膰 Swe cia艂o.
Ka偶dy papie偶 czyni(艂) dok艂adk臋 wzgl臋dem poprzednich, Pismo 艢w. nie na tym si臋 opiera.
Zamiast Mocy RUACH to „w艂adza” sobor贸w.
Cecha wyr贸偶niaj膮ca t膮 instytucj臋 a raczej antyinstytucj臋
Specyficznie ma艂e namaszczenie, niepewno艣膰 (brak sta艂o艣ci w wierze, pogl膮dach, zakl臋te cykle ko艣cielne: wyspowiadany, niewyspowiadany), ma艂e, z艂owrogie i najwy偶ej nie艣cis艂e odniesienia do Opatrzno艣ci ABBA (rzecz jasna ten wyraz jest z rzadka u偶ywany), wa艂kowanie grzech贸w mo偶e i z kilkadziesi膮t razy na rozdzia艂, przerost tego co ludzkie nad tym co Boskie (faryzeizm), kompromis ze 艣wiatem (tak偶e ww.): kodeksy katechetyczno–etyczne, filozofowanie, abstrakcjonizm taki i inny, fenomenologia, psychologizm, socjologia (fa艂szywy dialog, trzeba zobaczy膰 „pierwszy lepszy” film tematyczny z innych kana艂贸w/serwis贸w video) i przesadna charytatywa (pomaganie alkoholikom), powierzchowno艣膰, kr臋cenie, zw艂aszcza sprytne (偶mijowe, przewrotne) skr贸ty my艣lowe i definicyjne (wyros艂e z cesarstwa rzymskiego od Konstantyna antychrysta ery dawniejszego wielkiego ucisku – wielkich ucisk贸w by艂o i jest wiele wbrew notabene protestantom) skutkuj膮ce licznymi grzechami, spo艂ecznymi czyli tym co maj膮 osiowo (centralnie pod wieloma wzgl臋dami… trzeba to bra膰 na 艣miech) w swoich dokumentach, ca艂a sterta ich nierz膮du (por. Apokalipsa Jana). Najbardziej „biblijne” s膮 tu bogactwa papieskie, o wielkim mie艣cie rozdzia艂 Ap jest, (bez skojarze艅 m臋czenniczych! S艂owa maja swoje NLP… a Filadelfia n i e idzie w wielki ucisk) po艣wi臋cony.
(NLP – „neurolingwistyczne” programowanie, manipulowanie poprzez s艂owa i tre艣ci na umys艂 cz艂owieka, cho膰 to powinno si臋 inaczej zwa膰 – duszolingwistyczne programowanie)
Wy偶szo艣膰 pychy kasty biskup贸w (podw贸jnie skupionych? :-) ) nad zwyk艂ymi lud藕mi..., miasto na 7 wzg贸rzach.
Biblia Warszawska, Objawienie Jana r 17
Wizja wielkiej nierz膮dnicy i zwierz臋cia
„I przyszed艂 jeden z siedmiu anio艂贸w, maj膮cych siedem czasz, i tak si臋 do mnie odezwa艂: Chod藕, poka偶臋 ci s膮d nad wielk膮 wszetecznic膮, kt贸ra rozsiad艂a si臋 nad wielu wodami,
17:2
Z kt贸r膮 nierz膮d uprawiali kr贸lowie ziemi, a winem jej nierz膮du upijali si臋 mieszka艅cy ziemi.
17:3
I zani贸s艂 mnie w duchu na pustyni臋. I widzia艂em kobiet臋 siedz膮c膮 na czerwonym jak szkar艂at zwierz臋ciu, pe艂nym blu藕nierczych imion, maj膮cym siedem g艂贸w i dziesi臋膰 rog贸w.
17:4
A kobieta by艂a przyodziana w purpur臋 i w szkar艂at, i przyozdobiona z艂otem, drogimi kamieniami i per艂ami; a mia艂a w r臋ce swej z艂oty kielich pe艂en obrzydliwo艣ci i nieczysto艣ci jej nierz膮du.
17:5
A na czole jej wypisane by艂o imi臋 o tajemniczym znaczeniu: Wielki Babilon, matka wszetecznic i obrzydliwo艣ci ziemi.
17:6
I widzia艂em t臋 kobiet臋 pijan膮 krwi膮 艣wi臋tych i krwi膮 m臋czennik贸w Jezusowych. A ujrzawszy j膮, zdumia艂em si臋 bardzo.
17:7
I rzek艂 do mnie anio艂: Dlaczego zdumia艂e艣 si臋? Wyja艣ni臋 ci tajemnic臋 kobiety i zwierz臋cia, kt贸re j膮 nosi i ma siedem g艂贸w i dziesi臋膰 rog贸w.
17:8
Zwierz臋, kt贸re widzia艂e艣, by艂o i ju偶 go nie ma, i znowu wyjdzie z otch艂ani, i p贸jdzie na zatracenie. I zdumiej膮 si臋 mieszka艅cy ziemi, kt贸rych imiona nie s膮 zapisane w ksi臋dze 偶ywota od za艂o偶enia 艣wiata, gdy ujrz膮, 偶e zwierz臋 to by艂o i 偶e go nie ma, i 偶e znowu b臋dzie.
17:9
Tu trzeba umys艂u obdarzonego m膮dro艣ci膮. Siedem g艂贸w, to siedem pag贸rk贸w, na kt贸rych rozsiad艂a si臋 kobieta, i siedmiu jest kr贸l贸w;
17:10
Pi臋ciu upad艂o, jeden jest, inny jeszcze nie przyszed艂, a gdy przyjdzie, b臋dzie m贸g艂 kr贸tko tylko pozosta膰.
17:11
A zwierz臋, kt贸re by艂o, a ju偶 go nie ma, jest 贸smym, i jest z owych siedmiu, idzie na zatracenie.
17:12
A dziesi臋膰 rog贸w, kt贸re widzia艂e艣, to dziesi臋ciu kr贸l贸w, kt贸rzy jeszcze nie obj臋li kr贸lestwa, lecz obejm膮 w艂adz臋 jako kr贸lowie na jedn膮 godzin臋 wraz ze zwierz臋ciem.
17:13
Ci s膮 jednej my艣li, i oddadz膮 moc i w艂adz臋 swoj膮 zwierz臋ciu.
17:14
B臋d膮 oni walczy膰 z Barankiem, lecz Baranek zwyci臋偶y ich, bo jest Panem pan贸w i Kr贸lem kr贸l贸w, a z nim ci, kt贸rzy s膮 powo艂ani i wybrani, oraz wierni.
17:15
I m贸wi do mnie: Wody, kt贸re widzia艂e艣, nad kt贸rymi rozsiad艂a si臋 wszetecznica, to ludy i t艂umy, i narody, i j臋zyki.
17:16
A dziesi臋膰 rog贸w, kt贸re widzia艂e艣, i zwierz臋, ci znienawidz膮 wszetecznic臋 i spustosz膮 j膮, i ogo艂oc膮, i cia艂o jej je艣膰 b臋d膮, i spal膮 j膮 w ogniu.
17:17
B贸g bowiem natchn膮艂 serca ich, by wykonali jego postanowienie i by dzia艂ali jednomy艣lnie, i oddali swoj膮 w艂adz臋 kr贸lewsk膮 zwierz臋ciu, a偶 wype艂ni膮 si臋 wyroki Bo偶e.
17:18
A kobieta, kt贸r膮 widzia艂e艣, to wielkie miasto, kt贸re panuje nad kr贸lami ziemi.”
No comments:
Post a Comment